KingCaids


I går efter barnvaktandet, blev jag och Brandon utbjudna på restaurang av Patty och Joel. Tvillingarna och Brandons syrra Natalie var också med.
Det var en restaurang på Redondo beach pier som heter King caids. Det var happy hour till klockan halv 6, så dit skyndade vi oss minsann.
Jag drog en liten story för servitören så yes yes yes, jag kunde köpa drink UTAN att behöva visa leg.

"Oh, im out of the country and i don't wanna bring my passport around, scared losing it! ", servitören ger med sig. " Im from Sweden by the way" och så ler jag stort. Och precis innan servitören lämnar bordet lägger jag snabbt till "can i have 2? My husband will be here any minute".

Mohaha!

På happy hour där kostar vissa drinkar 4 dollar. Jag hade en klassisk mojito och en cranberry Mojito. Båda mycket goda.
Också på happy hour så var det halva priset på alla förrätter, så istället för att alla skulle beställa varsin måltid, beställde vi in massor av förrätter. Mmmmm , såå såå såå gott var det.

Notan slutade på 92 dollar, cirka 750 kr , men den slapp både jag och Brandon betala.


Hela gänget!

   
Jag och Natalie.  Mojitos . Världsgoda förrätter.


Patty ville att jag skulle ta ett kort på henne och barnen. Gick väl sådär...
Isabella stortjuter och Joaquin vill hellre leka med sin ponny.


  
Utsikt fast grå dag . Jag lär Isabella ta kort. Bästa resultatet på Isabella.

  
Natalie+Isabella.  Sedan sa vi bye bye till kidsen och de andra .

När jag och Brandon kom hem såg vi på massa Sopranos-avsnitt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0