jag ska på tonight show with conan o'brien

Jag är så jäkla glad!!!!!!
För några veckor sedan skickade jag in ett mail till Tonight show with conan o'brien's hemsida om förfrågan att få gratisbiljett till deras inspelning, bara för skojs skull liksom. Nu när Conan har flyttat från New York till L.A ville jag ju liksom iaf ge det ett försök att få gå på hans show. Well, jag gick in på min hotmail och såg att jag hade ett mail där. Rubriken på mailet sa " Reservation" avsändare Nbc. Först tänkte jag i mitt huvud, tusan jag får alltid så himlans mycket spam i min mail, men sedan kom jag på, "nbc, nbc ncb..har jag skickat nåt till det osv osv". HELL YEAH!
Den 20 juli ska jag till till Universal studios, man måste befinna sig där senast klockan 15.30 och så börjar inspelningen klockan 17.00 och så sänds programmet på kvällen. Oh vad spännande! Är så nyfiken på hur en inspelning på en sådan show går till, vilka kändisar som kommer att vara gäst på porgrammet, vilket band som ska spela!  OHOHO!
När jag bodde i Sverige brukade jag alltid titta på Conan's gamla show i New york om kvällarna. Och nu får jag se hans show live. Jiises!
I mailet jag fick löd sista meningen såhär:

"

We are excited you're coming! Thank you for wanting to be a part of The Tonight Show with Conan O'Brien. We hope you enjoy the show! "

JAG ÄR OCKSÅ EXCITED !!!

Eftersom jag är en snäll brud förfrågade jag ju såklart efter 2 biljetter i mailet, så jag drar väl med min man dårå!



Conan i L.A!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Grattis Anna, vad kul ! Jag ska genast googla om Conan o´Brian för jag har dålig koll på honom, !

Kan hälsa från gamla Skövde´s uteliv, precis hemkommen från Allsång på Husaren ! Kram från mamma

2009-06-27 @ 00:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0