Jag HJÄRTA Redondo beach



Efter en timme i solen är mitt fejs fräkelprickigt.


Redondo beach pier.
 
Utsikt.


Pelikanhäng på piren. Sedan så flög den iväg, se bild nedan...

  

Då hittade jag den här lille luringen bakom ryggen och fotade den istället.

Obs! Ni kommer ej fatta bildtexten utan att ha sett tvserien O.C.

Vet ni vad detta är? Redondo pier , ja.
Om ni har sett tvserien O.C vet ni kanske att detta är ett ställe de filmade på.
Första säsongen, någon av avsnitten 2-4 tror jag. 
Scenen: Marissa +pojkvän med hans vänner sitter på ett fik och Seth och Ryan är där med. Marissas pojkvän blir arg då han ser Ryan och så springer Ryan, Seth och Marissa ut från fiket och drar iväg på cykel och skateboard, på Redondo pier. Alltså där, på bilden. 
Värt att veta, jag vet!

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0