Jag har ändrat mig


Jag har ju tidigare skrivit att jag vill ha mer "svenskt väder" , dvs regn och så, eftersom det är tröttsamt med all kalifornisk sol. MEN, nu vill jag visst ha sol. Jag vill ligga på stranden och steka, bada i Stilla havet , helst varje dag. Bara det att nu har jag "äntligen" fått det "svenska regniga vädret" hit och ni där hemma verkar ha fått vårt väder. Haha, gu va tokigt det blev nu.  Eller alltså...nej det regnar inte här , det är bara lite grått och solen är bakom molnen. Det har vart så nu i någon vecka. Men det är fortfarande varmt. Tur att vi bor precis vid havet, annars hade jag stannat inomhus eller något. Häromdagen när jag kom hem med cykeln på eftermiddagen, kunde jag känna havsdoften utanför dörren, då kände jag att jag alltid vill bo vid ett hav.   

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0