Grapes and Sopranos

Det är vad min kväll kommer att innehålla.
Rea på vindruvor liksom! Fick en jättestor påse med gröna vindruvor utan kärnor för 15 spänn. MMMmmm, gu vad gott.
Och så var det ju det där om Sopranos. Ni vet tvserien som gick för några år sedan, sista säsongen slutade för typ 2 årsen eller nåt. Har tillochmed sett att Aftonbladet kör med Sopranos-tema nu.
Jag är på säsong fem. Hyrde hela rasket i videoaffären. Måste lämna tillbaks på lördag, yeez, lite bråttom? Nejdå, när jag väl börjat se avsnitten rullar det bara på, har jag redan sett ett avsnitt kan jag lika gärna se ett till innan jag somnar.
Jag pratade med min syster idag. Tipsade henne om Sopranos och hon hade redan köpt dvdn man fick med aftonbladet där hemma, men hon gillade det inte så mycket. Det är en sak angående Sopranos, antingen älskar man det, eller så gör man det inte. Jag är en av dom som älskar det. Efter 5 säsongen , det är sammanlagt 6 , har man liksom kommit karaktärerna nära. Jag känner liksom Tony Soprano, och resten av gänget. Det är något personligt över den serien som jag gillar.
Hur som helst, grapes och Sopranos var det nu ja!

Godnatt !


Puss och Kram till er där hemma! (bild från i höstas)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0