God morgon!

Undrar hur ni där hemma mår idag? Haha!
Jag mår bra iaf, vaknade med tuppen tidigt!

Igår när jag gick för att hämta mina framkallade filmrullar fick jag en dålig nyhet. Det var tomt, på båda filmerna. Åhhhh vad irriterande. Brandons kusin Sam sa att kameran förhoppningsvis skulle fungera. Jahapp, antingen var det kameran som inte funkade eller så gjorde jag något jäkligt stort misstag.
Synd iaf, San diego-bilderna "fanns" ju på de filmrullarna, fast ändå inte, för de fanns ju inga bilder på dom.
jaja..

Jag shoppade iaf på secondhand-rean. Skjorta, klänning, 2 tunikor, huvtröja, t-shirt , allt för 12 dollar. Jag gillar secondhandreor. Men det var trångt. Alla dessa stora familjer kom. Många med barnvagnar!!! Herregud, vad tänkte de med, barnvagn?? Barnvagnarna tog upp hela utrymmet i affären. Vad mer jag tycker var irriterande är folk som gick omkring med kundvagnar där inne med, de tar ju upp hela affären. Galna människor! Och stackars barn, hur kul kan det ha vart för dom att trängas där inne bland desperata secondhandrea-människor?
Det var typ bara jag och 3 till där inne som inte pratade spanska. Det var loco!!!

Idag ska vi åka till West Hollywood, tänkte besöka den skandinaviska affären!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0