God kväll!

Här i Los angeles är klockan nu lite över 9 på kvällen.
Jag och Brandon kom precis hem ifrån hans mammas hus. Vi har lekt med hans småsyskon där och ätit.
Isabella har lunginflammation, fast hon verkade må ganska så bra ändå.
Nannyn hade kokat soppa, den var jättegod. Hon är bra på soppor. Kokar kyckling, morötter , potatis och färsk koriander över dagen och så blir det en smakrik upplevelse! I vanliga fall är jag inget stort fan av vanlig koriander, men färsk är jättegod i guacemole och i soppa. Till det frallor som vi värmde upp i ugnen och sedan doppade i soppan. Mm mums!

Nu har jag och Brandon hyrt den sista delen av säsong 6 av Sopranos. Säsong 6 har nämligen 2 delar. Det kommer att bli tomt efter att vi sett färdigt på de sista avsnitten.
Men då ska vi börja med en ny tvserie, nämligen Weeds. Många säger att den är bra. Nu minns jag ej namnet på personen som är med i Weeds, men han bor tydligen i Manhattan beach.

Okej, Sopranos och marabouchokladen som jag köpte på Ikea igår  nu då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0