Glassig misshandel

När vi var på väg hem med cyklarna, hann jag inte cykla över gatan då det var grönt, Brandon och Sam gjorde det dock.
Jag stod kvar och väntade tålmodigt vid trafikljusen.
Helt plötsligt kände jag ett hård slag mot bröstet och tittade ner på en blå och limegrön sörja på mina kläder. Sedan tittar jag argt upp för att se vem som gjorde det, men det måste ha kommit från en bil som redan kört iväg.
Jag tittar på marken och ser resten av isglassen. Jag trodde nämligen först att det var en vattenballongslimig sak först.
Men det var det ju inte...
Fy tusan vad jag vart arg! Önskar så att jag hade sett vem som gjorde det, tagit bilnumret och stämt dom och fått en massa pengar, typ.
Tusan alltså. Så man kan säga att jag har blivit misshandlad med en glass idag.

Kommentarer
Postat av: syrran

Vilken snygg såndär bild upptill! Alltså collaget. Skrattade högt åt glassmisshandeln.

Nu har jag och mamma ätit rabarberpaj och sett lite på valvakan till euparlamentet. Mysan har blivit helt knäpp, jamar hela tiden. Allt är sig likt här hemma. Jag ska försöka koppla in internet på min dator så kanske vi kan ha en skypedate utan eko snart. Ta hand om dig! kramar

2009-06-07 @ 22:31:12
Postat av: svar till syrran

Tack!

Jag skrattade INTE åt glassmisshandeln, vart sååå sur!

Oh, saknar rabarberpaj med vaniljsås. Amerikanerna har inte fattat grejen med vaniljsås. Galningar!

Ja, säg till när du kopplar in internet på datorn, det är ju bara att skriva in ett lösenord!

Kram

2009-06-10 @ 01:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0