Gårdagens San diego tripp

Vi alla samlades utanför Brandons jobb halv sex på morgonen och så började vi åka tillsammans mot San diego och bilshowen.
Vi var cirka 7 WV+Audio bilar som åkte på rad hela vägen till San diego och det var ganska roligt. Fast Brandons chef som körde en stor truck med släp fick åka åt sidan då en polis stannade honom, vilket resulterade i att vi alla stannade på sidan av motorvägen. Man måste tydligen åka på vänster fil och hastighet cirka 60 när han har truck med släp, vilket han inte gjorde, så han fick en räkning på det. Men sedan åkte vi alla vidare igen.
Det var massor av olika bilar på bilshowen. Vw, Audio, BMW, ferrari osv.
Och så var det så himla varmt där. Brandon jobbade ju, så jag hängde mest med Brandons vän Kyle och hans flickvän Maria (som förövrigt är lika gammal som mig och också illegal fast lite annorlunda. Hon kom till L.A 1992 med sin familj från Mexico, och eftersom USA är himla hårda med att släppa in människor från Mexico har hon aldrig fått papper fixade osv).
Brandons jobb grillade hambrugare och korv i tältet så vi gick iaf inte hungriga. Och jag gick omring mycket och kollade på alla dess bilar. Mina favoriter är gamla VWbilar och gamla BMWbilar.
Sedan vid 4tiden lämnade jag och Brandon och åkte o mötte upp Kyle och Maria som hade lämnat tidigare och dragit till en liten strand i San Diego. Kyle hade visst blivit lite full, men vi bestämde oss för att åka till san diegos downtown för att äta, men Kyle somnade i sin bil, Maria fick köra hans bil. Det var lite läskigt, för hon har ju inget amerikanskt körkort och hennes vän visade henne hur man kör bil för 2 veckor sedan. Som sagt, läskigt. Men samtidigt kändes det tryggare att Maria körde än att Kyle skulle sitta vid ratten.
Så när vi var i downtown bestämde vi oss för att vi skulle börja dra oss hemåt. Kyles bil är automatväxlad så Maria klarade bilkörningen ganska bra, jag o Brandon körde framför dom så att vi kunde hålla koll på dom iaf.
När vi var i L.A o även Kyle vaknat upp åt vi alla på ett mexikanskt ställe. Billigt och gott.
När jag o Brandon kom hem, slocknade vi ganska direkt.

Lite bilder:


Brandons chef på väg till San diego, fick böter aj aj då.


WV.


Bilshow.

   


  

  

  

 
Maria o Kyle.                      

  


En liten strand i San diego.

   


Home sweet home.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0