Drömmar...

Barnen sover fortfarande. Jag börjar också bli sömnig. Brukar i vanliga fall dra mig hemåt vid den här tiden , men Patty och Joel har frågat om jag inte kan stanna tills de kommer hem från jobbet så att det blir lättare för nannyn. Huh? För det mesta känns det som att nannyn VILL bli av med mig.

Jag sitter här och drömmer om New york. Jag är en 6 timmars flygresa från New york. Åhhhhhhh! Jag har en liten plan att börja spara ihop pengar till en New york-tripp. Om ingen vill hänga med åker jag själv. "Va, ingen som vill hänga med?" tänker kanske ni, men det är ju allmänt känt att folket i kalifornien inte gillar folket i New york speciellt mycket och vice versa. Min man verkar ju inte direkt på att hänga med, han vill hellre åka till Boston. Jaha ja....Fast om jag nu skulle dra till New york, hänger han förmodligen med ändå.
Min plan är att åka antingen vid juletiden (Om jag inte kan lämna USA pga giftemålsprocessen och därmed ej kan komma hem till Sverige över jul), eller i vår.
Ska hur som helst försöka börja spara lite.

Fast innan New york kommer det att bli San Fransisco. Någon timmes flygresa eller 8timmars bilfärd från L.A. Plus att vi kan bo gratis hos Brandons syrra där. Det blir nice. Funderar på att dra dit i sommar i några dagar, om inte det, blir det garanterat Frisco i höst. Jag vet att Brandon och Dan som vi delar lägenhet med planerar att dra upp till Humboldt i norra kalifornien i sommar och hälsa på vänner. Det blir grymt. Jag vill så gärna se reedwoods, så himla coolt!
Dan har pluggat där uppe i typ 4 år, så han beskriver alltid hur underbart det är där uppe.

Men en dag i taget. Och inte denna helg, men helgen därpå, bilar vi ned till San diego med Brandons familj och stannar över natten. Mysigt !


New york, new york...


Åh Frisco...


Reedwoods i Humboldt, norra kalifornien...så jäkla cool...

Bilderna tagna från google.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0