Det är så lätt, men gu vad man ångrar sig efteråt


Medans karlarna stod och lagade mat och jag var svinhungrig, kände jag sådan tacksamhet att jag slängde ur mig
" I can do the dishes after". Faaaaaaaaan. Det är en himla stor hög med disk nu. Well, vad hade jag väntat mig.
Jag sitter och dricker rödvin. Dan kom hem med en flaska medans vi åt mat. Eftersom alla andra drack öl, förutom jag och Dan, har jag nog fått i mig en halv flaska och det känns. Eftersom jag inte är 21 år och kan gå ut på klubbar och sånt här, dricker jag jättelite alkohol , vilket iofs är bra för både kropp och hy, så nu bara för det, känns det verkligen. Är lite rund under fötterna och jag ska diska. Gu vad tråkigt. Om inte Brandon hjälper mig, tänker jag ta ut skilsmässa!



Gammal bild på mig och min syrra, tagen på Cypern.
Kul att gå igenom gamla bilder på datorn (allt för att undvika disken)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0