Bita i det sura äpplet


Kommer inte att kunna använda min Canon-kamera på ett litet tag. Objektivet har "trasslat" till sig, tyvärr.
Men det är bara att bita i det sura äpplet, kolla upp pris på lagning och jämföra priset på det med att köpa en ny eller begangnad. Och helt enkelt börja spara pengar till det för att ha råd. Typiskt, men det sparandet får vara prioritet, för det känns tomt nu när jag kan ej använda min Canon just nu.
Jag får köra på min lilla 6 år gamla digitalkamera så länge och lägga upp mindre bra bilder här så länge...

Jaja.
Ikväll ska jag laga hemmagjorda hamburgare med potatisklyftor och guacemole.
Till dessert har jag införskaffat körsbär. Dom är så goda här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0