Back in L.A!

Hemkommen från San diego. Är fruktansvärt trött nu så skriver mer om det imorgon plus lägger upp lite bilder. Fast de mest bilderna har jag på film , körde ju på analog kamera i helgen, himla skoj med det. Det känns mer "på riktigt" med en sådan kamera och det får mig att tänka på att allt är föööör modernt, fast samtidigt älskar jag min digitala systemkamera också, skönt att ha olika valmöjligheter! Så som sagt, måste lämna in filmrullarna på framkallning i veckan.

När vi precis kommit tillbaka i L.A och kör i Long beach ser vi raketer som sprider sig över hela himlen i L.A.
Gissa varför?
L.A LAKERS vann hela basketligan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! De är bäst i USA. Förmodligen i världen också.
Så ikväll firas det ordentligt i L.A. Jag och Brandon är dock trötta och ska titta på film nu. Vi var ju faktiskt ute igår i San diego och tog oss en drink eller två.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: syrran

Anna kan vi inte skypa imorgon tisdag vid sju svensk tid, tio amerikansk? Eller nån annan tid om det passar dig bättre. Du kan väl skriva på min facebook om inte du har pengar på mobilen, vilken tid som passar dig? Länge sen vi pratade nu:)

2009-06-15 @ 20:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0