Vackert väder i L.A.


Har vart en fin dag idag. Underbart väder och glatt humör.
Ikväll har vi haft bbq med Brandons familj. Gött som vanligt!
Sedan satt vi alla och pratade i nån timme. Brandons mamma och styvpappa började prata resemål. Brandons mamma vill åka till Tyskland. Då sa jag att de också borde passa på att åka till Danmark, Sverige och Norge. De sa att i vår eller nästa sommar skulle kunna bli något sådant. Och så frågade hon mig vilken månad som är varmast i Sverige. Hum ja du. Det är så krångligt att beskriva Sveriges väder, man vet ju liksom aldrig. Och värst av allt var att säga till dom att den svenska sommaren är som deras vinter. Då huttrade båda till. yay!

Jag passade på att fråga Brandons storasyster man som också har gått igenom giftemålsprocess och så som jag och Brandon är i just nu, hur det funkar gällande när jag kan åka hem till Sverige och hälsa på. Han sa att så fort jag får mitt Green card kan jag åka. Så gissa om jag nu verkligen verkligen håller tummarna på att mötet i september ska gå bra och att jag då får ett Green card några veckor efter mötet. Då kan jag komma hem till jul! "ta i trä, ta i trä".

Jag är trött nu. Sov bara 4 timmar förra natten, så känner jag att kanske borde ta igen de där timmarna jag missade nu inatt istället. Barnvakt imorgon igen ju..





Utanför Brandons mammas hus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0