Utmattad!

Nu har jag precis kommit hem. Själva barnvaktandet var inte jobbigt eller något. Däremot när Brandons mamma Patty , jag och Isabella åkte till Target (en billig affär som har det mesta) blev jag helt utmattad. Patty kan verkligen inte sluta shoppa! Men så har hon ju ett advokatjobb som gör att hon inte behöver sluta shoppa heller för den delen.
Jag köpte ett paket mjölk och en luftmadrass åt min syster när hon kommer och ska sova här. Jag valde den med omsorg då min syrra förtjänar det bästa!
Nu är jag hungrig. Jag hatar att man måste tina kycklingen innan man kan laga den. Och jag hatar att min sjukskrivne make Brandon inte har tinat den under dagen då han bara vart hemma och skapat musik på sin Mac!

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0