Sjuk

Jag har gått och blivit sjuk, stackars mig!
Jag snorar och halsen har börjat göra ont i kväll. Jag har druckit 3 c-vitamin-pulverpåsar med vatten men inte ens det hjälper, då är det illa!

Vi åt mexikansk mat med Brandons mamma, styvpappa, lillasyrra och småbarnen innan vi skjutsade dom till LAX och de drog till Washington DC.

Brandons chef är ett pucko och tänker ej låta Brandon jobba ens lite (doktorn sa att han ej får lyfta tunga saker osv), så han kommer att behöva vara hemma ännu en vecka ifrån jobbet ( inte bra för vår ekonomi)!
Imorgon ska Brandon åka och snacka med en advokat och grejer, detta blir nog ett trist slut på hela grejen. Alla bli ovänner på hans jobb, en vän till Brandon på jobbet har redan svikit honom. Tur att Brandon ska börja på ett nytt ställe om nån månad iaf.
Jaja..
Imorgon om jag mår tillräckligt bra, ska jag spendera resten av veckan i Brandons mammas hus, ligga och njuta i deras jacucci, sola, sitta på balkongen och se solnedgången över Stilla havet och äta gott.

Imorgon kommer vi nog få reda på vilka gäster som kommer till Conan's show på måndag, så så nyfiken!

Nu ska jag gå och lägga mig , har precis suttit och kollat på filmen Walk the line (en av favoritfilmerna, mest för att jag gillar J.Cash's musik).

Godnatt allihopa, fast vissa av er har väl redan vaknat där hemma i Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0