Pannkakshuset

Igår när Jacquie anlänt på LAX från Frisco, åkte vi alla till ett pannkakshus och åt frukost-brunch.
Det är ett väldigt populärt ställe så man fick vänta 30 min för ett bord.
Godaste pannkakorna på länge dock, så de var det värt!
De hade till och med "svenska pannkakor med lingonsylt" på menyn, fast jag tänkte att det kan jag väl laga själv eller!


Detta är ej mina pannkakor, men denna variant såg god ut också!

    
Jaqcuie och Isabella!                      Frisbee efter pannkakor!

Efter det åkte jag, Brandon och Jacquie till Cosco och köpte storpack med vatten och sånt.
Sedan åkte jag och Brandon hem en stund. Och sen tillbaka till Brandons mammas hus för att
äta middag med alla på kvällen. Fast när vi kom dit var de inte där, de var och shoppade.


Brandon och Fatgirl.

          
Nu kom de tillbaks från shoppingen.    J's nya skor.


Hela syskonskaran!

 
   Bus-Bella!                      Såg ut som en tavla med hon i rummet , Patty på bild.


Missade solnedgången med 5 minuter, attans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0