Middag i solnedgången

Restaurangen vi gick till ligger på Redondo beach pier. Kan säga som såhär, jävligt dyrt och det är knappast för att maten är värt pengarna. Man sitter och ser ut över havet och vi satt och åt med solnedgången som utsikt. Det är DET man betalar för. Well well, tur att jag och Brandon inte behövde betala notan haha!
Det tog så lång tid för maten att komma, så jag satt och åt rosmarinbröd som är jättegott, självklart var jag mätt då min mat kom, tur att jag beställde kycklingsallad, billigast på menyn, 18 dollar.
Drack en öl till maten, behövde ej visa leg, yay!

Efteråt tog vi alla en promenad runt piren. Det var massor av människor där, mestadels folk som stod och fiskade , ser så himla mysigt ut!
Nu är jag så mätt att jag håller på att dö!

 
Joel med sin syrra Susie+Isabella.          Joaquin och Patty.
 
Jaqcuie med pojkvän Ryan.....                   och med Natalie.

Sjunga Happy birthday är Joaquins favorit! Och blåsa ut ljusen förståss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0