Lite babbel

Nu ar barnen pavag att ta en tupplur. Jag dricker kaffe och ater pa ett sant dar kex barnen ater tillsammans med mjolken innan de gar och lagger sig.
Nar barnen har somnat ska jag ga till ett stalle som heter Wahlgreens och ta passfoton. Maste ha det tillsammans med giftemalspapperena vi skickar in. Detta ar typ femte gangen jag maste ta passfoto till det dar jakla pappret. Korten blir varre for varje gang ocksa for den delen. Jag brukar saga till Brandon efter varje foto, att jag mer och mer forstar varfor de alltid avbojer vara papper och ej godkanner det!

Jaja.
Imorgon har Brandon ett arende till Norra Hollywood, da tankte jag hanga pa. Brandon forklarade for mig att Norra hollywood INTE ligger i sjalva hollywood, utan pa andra sidan Hollywoodbergen. Jajajaja, va pedantisk man kan vara da! Om namnet pa en del av omradet har "hollywood" i sig, kan det val lika garna vara hollywood. Men alla har ar sa noga med sant dar. Nastan like "west" mot "south" och sa vidare. Vi bor for overigt i "southbay".

Forresten sa kikar jag in pa Conan o brien's hemsida typ varje dag, for jag vill veta vilka gaster han kommer att ha den 20 juli da vi ska pa inspelningen av hans show. Jag listade tyvarr ut att den informationen ej kommer finnas pa hemsidan forrans nasta vecka! Typiskt, jag har inget talamod!


Conan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0