Hot hot hot!

Var ej barnvakt idag, det var så många som redan passade barnen, så jag hängde med Brandon på ärenden istället.
Eller egentligen hängde jag mest med honom för att han skulle slippa bli sittandes i trafiken.
Det är nämligen så att är man minst 2 i bilen får man åka i en speciell fil på motorvägen, vilket ibland kan underlätta då det är massa trafik.
Först åkte vi till Culver city för att Brandon skulle träffa en advokat gällande hans arbetsskada.
Sedan till Orange County för att han skulle träffa nån "bil-kille" , de skulle byta en bildel med varandra.
Jag satt mest och väntade och väntade. Och svettades. Det är såååå fruktansvärt varmt på de ställen som ej ligger vid havet, vilket gör det värt att betala lite mer i hyra för att kunna bo vid havet i Redondo beach och känna sig säker i området också för den delen.

Kom hem för en stund sen från Brandons mamma hus. Vi åt grillat och hade det trevligt.
Nu är det King of the Hill på teve!
Imorgon blir det att vara barnvakt.
Min helg vill jag spendera på stranden och i havet. Känns som att jag inte hängt där på ett bra tag!



Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0