Hospital!

Brandon ringde precis. Hans arm mår inte bra och han kan inte jobba med en arm som gör ont, så han ska komma förbi här och plocka upp mig och sedan måste vi åka till sjukan.
Yeez. Hoppas verkligen att hans jobb har försäkring för arbetsskador och sånt. Sjukhusräkningar här är ju inget att leka med direkt! Nej men gu, nu skrämde jag minsann upp mig själv!

Oj nu kom han hem. Eftersom hans jobb inte betalar sjukhusavgifter, ska vi nu till ett gratis sjukhus typ, med en låååååååång väntan. Åker vi dit nu, kommer vi nog hem imorgonbitti typ. Så var det iaf för Branonds syrra man, när han gick till det sjukhuset. Brandons chef tänker inte låta Brandon jobba med en arm som gör ont för då kan han råka illa ut, så Brandon måste skaffa en doktorsunderskrift typ, för att få tillåtelse att jobba igen.
Oh så komplicerat det ska vara då. Jag är hungrig och vill inte spendera natten på sjukan. Men hur snällt vore det om jag stannade här och låta Brandon spendera natten på sjukhuset alldeles själv...

So long...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0