Härlig morgonstart

Vaknade vid halv 8 imorse , duschade, drack kaffe och sedan tog jag en halvtimmes promenad bort till Brandons mammas hus där jag skulle vara barnvakt idag.
Mellan 08.00-09.00-tiden är det bäst väder och skönast luft här i Redondo beach. Sedan dyker solen upp och då dör man.
Däremot när jag nådde mitt mål (huset) visade det sig att Brandons styvpappa hade fått ledigt, så han + barnen + Brandons syrra med pojkvän och nannyn tänkte åka till Manhattan beach. Lite irriterande att de berättar det för mig först då, men men. De skjutsade hem mig så jag kunde hämta bikini och sollotion, sedan åkte jag och Brandon ner till Manhattan beach och mötte alla där nere. För länge sedan skrev jag om tanterna och gubbarna som är 80+ som spelar volleyboll varje måndag och fredag (de har gjort det i 40 år tillsammans nu), så de var såklart på plats i Manhattan beach också.
Tyvärr var vågorna så strömma idag så jag dopade bara halva mig i havet (Brandon och hans styvpappa Joel som är surfare lät sig dock inte skrämmas av vågorna). Perfekt surfväder iaf. De hade tydligen sagt på radion att en storm är på väg, därför var vågorna så strömma idag, för i vanliga fall är det inte så.

Trevligt strandhäng minsann!


Jag vaknade på rätt sida idag!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0