God morgon!

Vaknade för en stund sedan och solen skiner ute (som vanligt..)
Idag är en såndär "vi-måste-göra-dag". Dvs, måste gå till ett stort supermarket och köpa mat och annat så vi inte står där med ett tomt kök.
Köpa tvättmedel , har ton med kläder som måste tvättas.
Sitta ner och kolla igenom alla våra "giftemålspapper" innan vi har ett möte på onsdag i Downtown, tydligen nåt ställe vi kan fråga lite frågor på gällande min och Brandons situation (i mitten av ett byråkratisk giftemålsprocess som gick fel i början och nu är alla våra papper helt ute och flyger , dvs, vi fattar inte vad som händer).
Jag skulle även vilja motionera lite idag. Jag bröt nästan ihop igår då jag kände mig så stor (anledningen till detta var att jag ätit mycket och min mage svullnar upp väldigt enkelt, ungefär som laktor fast inte laktos, men då satte jag och Brandon på filmen Happy feet och sedan somnade jag gott utan att känna mig stor. Och idag när jag vaknade var jag inte så stor längre.

Hum. Ska väl göra mig redo för att börja med de "viktiga" sakerna. Boooring!


Kommentarer
Postat av: syrran

Jag hoppas så att det går bra med giftemålspapprena nu! Det är ni värda efter allt krångel. Ska vi skypa snart? Du kan svara på facebook eller mail om du inte har pengar på mobilen. kram

2009-07-06 @ 22:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0