Födelsedagsfirande!

Jag och Brandon+ hans familj gick ut och åt frukost imorse. Jag åt en ost och avokado-omelett med kaffe, en skål med färsk frukt och rostat bröd, det var gött!
Sedan åkte vi hem och sjöng för Patty och åt lite tårta.
Och sen så ville Brandons mamma Patty och hans storasyster Natalie åka till shoppingcentret, de frågade om inte jag ville hänga med, det ville jag ej. Vet ni varför? Okej jag är pank , det är en orsak. Men den största orsaken är den att deras baktanke att ta mig med är att jag då kan passa barnen medans dom spenderar pengar haha! För sist jag hängde med dom, slutade det med att jag stod med 2 barnvagnar inne på en fin affär som heter Macy's. Joaquin kissar på sig och kisset gick igenom barnvagnen och såklart på golvet i affären, jag fick gå och säga till en städare. Sedan så spillde Isabella milkshake över hela golvet och även där jag fick sköta detta, eftersom Patty och Natalie var så inne i shoppandet. Haha!
Det kändes så jäkla gött att säga nej idag.


Patty, tvillingarna och Brandon. Patty blev glad för den inramade bilden!

  
Bella, Patty, Joaquin.       Arthur.                                Åka o äta frukost.


Söta Joaquin.

   
Söta bella.                         Sjunga Happy birthday!  Bella´+groda.

Ps: Cupcakes är mer fina än goda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0