Filmnörd


Hyrde tre filmer igår, eftersom det är "hyr 3 betala för 2" sönd, månd och tisd på videoaffären.
Har hunnit se en av dom, planen var att se 2, men så sluade kvällen istället med att ha bbq med Brandons vänner, det var trevligt det med!
Åter till filmerna, dessa hyrde jag:


Besvikelse besvikelse! Jag som tyckte att boken var så mysig för några år sedan,
men nej nej, filmen var inte alls bra, inte ens ett dugg!


Ska se denna ikväll. ALLA här säger att det är den bästa filmen på länge.
Förväntningarna är höga!


Får se när jag ser denna, imorgon kanske. Förhoppningsvis är den trevlig!
Har till och med övertalat Brandon att se den med mig. Så ja, nu hoppas jag som sagt verkligen att den är bra, annars kommer Brandon ALDRIG att vilja se sådana filmer med mig i framtiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0