Dålig uppdatering, förlåt

Tjoho!
Upptäckte att jag inte uppdaterat på 2 dagar nu, sorry!
Kom precis hem. Vi följde med till Brandons småsyskons lilla simskola. Åh vad gulliga alla små barnen var i poolen. Vad mysigt det måste vara att va en simskolelärare till småbarn!
Sedan så åkte vi alla till Pollo loco (galen kyckling på spanska). Ett litet snabbmat ställe , mexikansk stil.
Jag älskar deras grillade kycklingtortillas!
Och vet ni vad, Brandons mamma och styvpappa gav oss ett års medlemskap på affären Cosco! Skitbra. Man måste nämligen vara medlem där för att kunna handla. Där kan man köpa storpack av typ allting för billigt pris. Och så är det billig elektronik och kläder och sånt. Så nu kan vi ta er dit när ni mamma, pappa, jenny kommer!
Om en liten stund ska jag och Brandon åka och hälsa på hans kusin som är 17 år och som födde en liten pojke i sluet av maj. De bor i Southgate. Sedan ska vi hälsa på Brandons mormor och morfar i Silverlake. Det området ligger intill Hollywood. Det är tydligen det nya hippa stället. Olika klubbar har öppnat där eftersom det inte finns plats i Hollywood längre.

Igår var en lat dag. Vid midnatt drog Brandon och hans vänner och spelade "nattbowling". Jag bestämde mig för att ha en myskväll för mig själv. Hade ju Sex and the city-filmen att titta på!

Nästa vecka när Brandons mamma och styvpapa, småsyskonen och hans 22åriga lillasyster åker till Washington DC en vecka, ska jag och Brandon bo i deras hus. Ganska nice! En 7 miljoners kronor villa med huvsutsikt så man kan se solnedgången från deras balkonger och så kan jag sola i deras trädgård. Fast vet ni vad, sommaren är här på riktigt nu , så himla varmt är det! Så jag lär ju guppa i Stilla havets vågor en hel del nästa vecka också.
Det var nog allt för nu.
Har tyvärr inga nya bilder att ladda upp för tillfället, för batteriet måste laddas!

Ha det så bra!


Jag och Stilla havet.

Kommentarer
Postat av: syrran

Nattbowling Anna! Det vill jag gå på!

2009-07-12 @ 11:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0