Champion

Gick till frisören idag eftersom mitt hår vart så slitet och livlöst. Jag nääästan klippte kortkort som jag hade efter gymnasiet, men sen så tänkte på hur länge jag har lyckats spara mitt hår utan "jag vill klippa superkort-impulser".  Så för att göra något dramatiskt bestämde jag mig för lugg. Det blev en såndär lugg jag älsk-hatar! Ungefär som en champion, iofs gillar jag championer, men som hår? Fast det är inte såååå farligt. Bara det att frisören knappast talade engelska och då är det så svårt att beskriva hur man vill ha det. Tur nog hade jag en liten bild på en lugg med mig , inte för att jag har likadan lugg som på bilden, men åtminstone fick jag en lugg. Hade kunnat gå riktigt illa alltså!

Men det blir nog bra, det är som sagt inte så farligt, det är faktiskt nästan lite sött :)
Tar en bild på mitt "nya hår" snart! Håll utkik!

Ps: Om jag ska vara ute en längre tid i solen får jag sätta upp luggen med klämma, för guuu vad det är sommar här alltså. Svett! Svett! Svett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0