Back from hell

Precis kommit hem ifrån Silverlake och Glendale. Herregud vad varmt det var där borta. Höll på att dö.
Skönt att komma tillbaka till Redondo beach och stilla havets vindar, fast vindarna ikväll är lite småkyliga, annars är det varmt!
I Silverlake , hos Brandons mormor och morfar åt vi linssoppa och tortillas och kollade på teve litegrann.
Sedan på väg hem åkte vi förbi en pizzeria i Glendale där Brandons morbror med familj satt och åt. Planen var bara att titta in och säga hej, men vi blev sittandes där och pratade för en lång stund. Trevligt! Jag har inte fått chans att lära känna Brandons morbröder så mycket, så nu är en morbor avklarad haha!

Nu ska jag och Brandon dela en flaska rött och så får vi se vad som händer. Jag har dock börjat bli förkyld , usch vad jag hatar då näsan känns som en vattenkran.
Plus att min rygg har gjort ont en längre tid nu. Görjobbigt. Har dock ingen aning varför.

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0