4th july


I bilder:


"Förbereder" oss för att dra ner till Redondo beach pier.


Nu ska vi dra ner mot piren!


Redondo beach hamnen.
    
Brandon och Chris.        Vi åt på en japansk "pub". Sockerärtot, sake och kocken.


Medans vi åt började de med raketerna, så vi tog en paus i ätandet och kikade på
det. De 2 kockarna på restaurangen kom ut och skålade sake med oss som åt. Åh vad jag gillade det japanska stället!

        
Massa smårätter!   Suddig bild på mig och B. Det slutade aldrig att smälla!


Massor av bilar på vägen hem. Tur att vi promenerade!

klicka på småbilderna för större storlek.

Kommentarer
Postat av: Erik

Vad kul att vara där 4e juli.



Sjäv saknar jag redan LA lite.

Hängde faktiskt aldrig i Redondo något när jag bodde där dock.

2009-07-05 @ 23:23:09
URL: http://johanerik.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0