Det är tråkigt att var ledig , JÄMT


Baah.
Jag är så himla trött på att inte jobba. Men snart, snart, snart, har jag ett såntdär dumt nummer som jag kan söka jobb med, fast bara på vissa ställen. Typ , eftersom det numret inte kommer vara lagens bästa väns nummer. Men det är bara för en kort tid. 3 månader. Det är jag och mexikanerna nu alltså!

I början var det typ, Woow. Jag har det riktigt niiice. Jag är i ett paradis och kan göra vad jag vill om dagarna.
Nu är det typ, jäääkla palmer, jag vill ha ett jobb!
Jag har nog aldrig diskat och tvättat så mycket i hela mitt liv som jag har gjort det senaste. Men det tar bara några timmar. Sedan sitter man där igen. Och ibland är jag lat. Då tycker jag att en halvtimmes promenad över till Brandons mammas hus är alldeles för låångt och skyller det hela på att jag inte har någon cykel. Och att sist jag tog tag i mig själv och faktiskt gick över dit, sov småbarnen middag och nannyn o jag kan inte prata. Hon pratar bara spanska. Och jag har inte kommit sååå långt i mitt spanska-pluggande. Så det slutar med lite teckenspråk och sedan sitter vi på varsin ände av huset. Hah! Great.

Och nu den senaste veckan har " det kalla kalifornienvädret" förvandlats till en bastu. 30 grader varmt. Herregud. Staaaackars mig. Hur ska jag någonsin förstå väder-systemet här?

Och så har jag nog aldrig sett så många bra filmer på mindre än en vecka.

- Burn after reading , guuuu va rolig den var. Helskön film. Och Brad Pitt är riktigt bra i den. Och såklart snyggis-skådisen George Clooney. Allt var perfekt. Galen och helkul. Se den!

-Pineapple express , det var längesedan jag satt och skrattade oavbrutet under en hel film. den var bara fööör rolig.
                                       en sån där skön film man bara inte kan få nog av.

Mamma Mia, den fick mig att vilja åka till Grekland, tyyp.

Mulholland Dr, den har jag ju dock redan sett. Men vi hyrde den för att Brandon inte sett den förut.
                           David Lynch's filmer är alltid intressanta. Jag gillar verkligen den filmen. Det är som konst.

Och så har vi också kollat på den klassiska tvserien It's always sunny in Philadelphia, den är ju såå rolig.



Jag blir galen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0