Sunset beach


Den serien brukade jag JÄMT kolla på.
hursomhelst.
Igår vid 16.30-tiden satte jag ipod-hörlurarna i öronen med härliga låtar som passar till en promenad ner till stranden och solnedgång.
Och allt kändes bara så jäkla skönt. När låten Los angeles, I'm yours med The Decemberists kom kände jag att det på något sätt, sakta men säkert, kanske kan börja kännas som hemma.
Jag gick ner för kullarna och havet som utsikt, solen som var påväg ner över havet. Det orange-röd-gula ljuset över området.
Jag fotade vid båthamnen. Folk stod på bänkarna ljust för att se solen gå ner.
jag gick till stranden och piren. Folk stod med fiskespö och fiskade på piren. Det såg så mysigt ut. Så jag och Brandon ska också börja gå dit o fiska.
Folk satt på stranden. Ett fåtal badade. Ett fåtal  försökte surfa utan vågor. Några båtar längs horisonten.
Jag satt där och bara njöt. När det mörknat kom Brandon från jobbet och hämtade mig .

Solnedgångar kommer jag aldrig att tröttna på. De ser olika ut varje kväll.


Solnedgång över fiskehamnen. Redondo beach.

Kommentarer
Postat av: Liv

oJ vad vackert..

2009-01-14 @ 08:56:08
URL: http://livleverlivet.blogg.se/
Postat av: Julia N

Fy vad avundsjuk jag blir när du beskriver vilket härligt liv du har! En annan har ju bara snöstorm jämt =P

2009-02-09 @ 23:54:42
URL: http://jhulia.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0