Migrän


Igår kväll hade jag migrän. Fy tusan vad det är hemskt. Jag grät av huvudvärkssmärtan. Man vill ju bara dö!
Hjälpte inte ens att lägga sig ner för att vila, för det enda man tänkte på var huvudvärken. Sedan spydde jag ner badrummet som min kära make lydigt städade upp. Sedan sprang han och köpte smärtstillande på Vons.
Det fick mig att somna.
Något som måste ha vart riktigt skönt för Brandon.

Idag vaknade jag utan huvudvärk. Jag älskar livet idag!

Nu ska jag nog slänga på mig bikinin. Gå ner till stranden. Sola och försöka bli brun. Förmodligen bli rosa.

Riiiktigt varmt ute. Nice day. jag behöver havsvindarna ifrån Redondo beach.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Syster

Ja, visst blir man helt lycklig bara för att man slipper huvudvärk! Stackare som mått dåligt. Hoppas du får en fin bränna!

2009-01-15 @ 23:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0