Malibu


I lördags tog jag och Brandon bilen för att åka och se platser jag ej sett.
Vi åkte längs med Malibu och det var verkligen jättefint. Inte för att vi steg ur bilen och gick omkring, ibland är det väl så fint att se ett vackert område från bilen.
Sedan åkte vi igenom Beverly Hills på vägen hem och west hollywood där vi dessutom pausade och åt lite mat. Och så fick jag även se vart Brandon brukade jobba i Hollywood, den musikstudion, fast allt jag såg var en svart dörr typ. Det är nämligen så att de flesta musikstudior i Hollywood är ganska undangömda.
Och om ni har sett tv-serien Six feet under och scenen då Brenda tar med Nate och David på bussen som körde på deras pappa, ja alltså vi åkte förbi det bussstoppet också, det ligger nämligen bakom där Brandon brukade jobba.
Fast allt har tydligen ändrats där. Nya byggnader osv, så om man förväntar sig att det ska se ut precis som man sett något i tvserier eller filmer, är det inte säkert att man kan känna igen det.
Jag såg inga kändisar dock. Men som Brandon säger till mig, "Anna dom är bara vanliga människor, inget man kan åka och titta på". Okej, alltså, DET fattar jag väl. Dum är jag inte. Men jag tycker faktiskt att det hade vart tufft att se en stor filmstjärna ändå. Jag är faktiskt en småstads-tjej som kan bli imponerad av sådana saker.
Påvägen hem hamnade vi i en såndär typiskt L.A-trafik. Då förklarade Brandon för mig varför nästan alla kör automatiskt bil här, för tusan vad ont i benen Brandon hade när vi kom hem.


Malibu.


Malibu.


Han som körde bilen.


Jag och utsikten.

Kommentarer
Postat av: Moster Karin

Just det en och annan kändis piggar upp. Nu får du skärpa dig, någon kunde ni väl ha sprungit på. I Sala är de desto färre men kommer de så syns de. Tommy Nilsson var här i november tror jag. Nu ska jag sova. Kram från oss

2009-01-28 @ 22:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0