i want BBQ!


vi har en grill utanför dörren som vi har tillåtelse att använda när vi vill. Just nu är det ett skynke över den för att ingen använder grillen. Och jag är så himla sugen på att grilla ikväll! Det doftar så gott när grannarna här på den lilla stigen på "gården" grillar på sina grillar. Man blir så sugen.
Det är så fina kvällar här just nu när det är så varmt. Igår kväll var det typ 20 grader.
Grilla och ta en öl på det, vore ju inte fel.
Jag har redan pratat vår lägenhetskamrat Dan in to it, haha, och eftersom Brandon förväntas göra alllllting för sin fru kan han väl inte annat än att säga ja. hi hi.



Jag står och kikar ur genom dörren, på den övertäckta grillen.
(och så såg en granne mig stå och ta kort, det kändes pinsamt, tycker jag.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0