God morgon


Jag blir galen.
Nu kommer det att vara 27 grader om dagarna hela veckan. MEN så fort det blir kväll sjunker det till 9 grader.
Det känns precis som om att moder jord leker med oss och försöker få oss att bli sjuka. För det är ju inte bra alls att vara i varmt, kallt, varmt, kallt.

Oj, nu är det frukostdags.

BTW, igår kväll gick vi till en Cubansk restaurang för att fira Luis brors födelsedag.
Herregud vad cubansk mat är god.
Jag hade kött som serverades med ris och bönor. Plus grillad lök och tomat och vitlökssås.
Och en corona till det. Jag hade tur att de inte kollade Id på mig.
Smakade även på lite rom brandon tog, den var så len i smaken.

Happ happ, nu frukost.
Sedan vill jag gå ut i värmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0