Omyndig , igen...


Det känns som att jag är 17 år igen och väntar på att bli 18.
Och att jag är född i december gör ju inte saken bättre.
Jag menar, jag KOMMER ATT BLI 21 år i år. MEN, det är först om ett antal månader   ( verkligen jättebra planerat mamma och pappa!)

Om jag hade varit i Sverige nu hade jag tillochmed äntligen kunnat gå och handla på systemet. Men vart var jag när jag fyllde 20? Jo, jag var i 21-årsgräns-landet.

Det är så störande att jag inte kan gå ut och ha skoj.
Ikväll ska Brandon hjälpa en vän som har en livespelning på en klubb här i L.A.  Klubben heter typ Martini blues.
Brandon ska hjälpa till med ljudet.' Gud vad bra , äntligen kanske jag kan ´gå ut ! Men nehepp. Stenhårda på 21 är dom verkligen.


Här var jag 17 år i väntan på att bli 18. Det var en jobbig höst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0