Dagen har börjat bra

Vaknade runt 9.50 då Brandon åkte till jobbet. Steg upp, åt frukost. Och om en liten stund ska jag ta på joggingskorna och ta en långpromenad. Jag är inte i form för jogging, än. Men snart!
Förhoppningsvis tar jag och Brandon tag i vår plan i helgen att gå upp tidigt, åka till stranden. Han surfa, jag jogga.
"Vintern" här är över nu skulle man kunna säga. Vädret ligger iallafall denna vecka på cirka 20 grader. Våren på väg. Dags att börja jobba på att komma i bikinin till i sommar. Och förhoppningsvis sola och bli brun. Eller som jag typ blir, röd-brun.
För just nu är jag lika vit som bloggsidan. Yay!



Jag skiter i att mjölken gör att min mage gör ont, För jag älskar dessa flingor
med jordgubbar. Smakar som sommar!


Det känns som att det är mer vanligt med "toaster-oven" än brödrost här.
Fast dom är jättebra. Man kan göra allt möjligt i den rostugnen.


Nu ska jag ut och gå en långpromenad i mina superduper bra Nike-skor.
(tack mamma och pappa !)

Solen skiner ute. Som en varm svensk vårdag med friska vindar.
Nu ska jag bara slänga på mig shortsen, t-shirten , skorna och sätta i-pod hörlurarna i öronen.
Ready to go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0