work work work

Just nu känns det som att den enda födelen med att jobba kväll idag är att julbelysningen här o lobbyn är mysig. Annars vill jag mest gå hem. Det är så mycket lättare att jobba tidigt på morgon till eftermiddagen för då är det fortfarande ljust ute. Och nu är det jättemörkt utanför fönstret och det gör mig trött (det kan väl iofs bero på att jag är mer van att gå upp klockan 6 på morgon nu..).
Stackars mig, för ikväll slutar jag klockan 23.00 och imorgon börjar jag 07.00. Det blir att gå hem och sova direkt.
Ska däremot unna mig att gå förbi Starbucks på väg till jobbet imorgon vid 06.40 och köpa nån god kaffesort med grädde och en crossiant eller så. Det är jag värd!

Managern gav mig 2 kakor för en stund sedan, dom ser jättetorra och tråkiga ut. Har ännu inte rört dom. Det värsta är att det är övervakningskameror typ över hela bygganden och om jag nu bestämmer mig för att INTE äta kakorna så ser han ju det på övervakningskameran. Jäklar...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0