Vad jag fick i julklapp här borta



 
Denna tjusiga väska fick jag av Brandons mormor    En rutig top jag tror är för liten,
och morfar :)                                                         fick jag av Brandons syrra Natalie.

 
Mysiga stövlar fick jag av Brandons mamma och      Bodybutter och spray från Victoria secret
styvpappa.                                                            från Natalie.

 
Jag och Brandon fick ett 50dollar    Av dom fick jag även en mysig
presentkort på en restaurang från   pyjamas.
hans mamma och styvpappa :)




En gemensam sak att ge ett gift par är handdukar, visst?
Jag och Brandon fick massor av handdukar, från alla hans
morbröder och sin moster.

 
Av Brandons låtsaskusin fick vi en kalender,             En söt rosa pyjamas fick jag av Brandons
full med bilder som hon tagit när hon reste runt i       styvpappa Joel's syster Susie. Mysmys!
världen förra året. Jättekul presentide ju, den snor
jag nog till nästa år :)

Sedan så fick jag ju massor av fint av er där hemma också, TACK SÅ MYCKET!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0