Ugn, bak, jäst och president

Åh. Det verkar som att våran ugn ska bli fixad på lördag! Vår ugn har typ inte fungerat sedan vi flyttade in. Och äntligen har ägaren fått eld i baken!
Så kanske jag kan ha lite lussbullebak till Lucia ändå! Eller ja.....förra året gick det inget vidare bra med den där jäkla torrjästen. Och tro mig, det är inte bara jag som inte förstår mig på det hela, har läst många andras bloggar som bor utomlands och också klagar på torrjästen.
PLEASE MR.PRESIDENT, införskaffa vanlig jäst i USA så jag kan baka utan att det bara blir kletig deg ut av alltihopa.
VI gav dig fredspriset, så det är det minsta du kan göra i gentjänst! Så det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0