Tvättdag

Sitter på ett fik. Tvätten är nog klar snart.
Är näääästan klar med alla julklappar. Skönt. Speciellt skönt att ha kommit på julklapp till Brandon, han är svår han för han säger att han redan har allt och inte kan önska sig mer i julklapp. Hum..
Så jag har bestämt mig för att ge en "upplevelse". Ska ge ett presentkort på en bensinstation så han kan fylla tanken på bilen, sedan ska jag ta med honom till Stone öl-bryggeri som ligger utanför San diego. Vi var där i våras och det var himla fint. Ligger i en slags dal, massa fina berg omkring, jättefint verkligen, god mat, Brandons favoritöl (himla bra med gratis rundtur i bryggerit och smakprover haha, ekonomiskt).
Det kommer han nog att bli jätteglad för.

Så om ni har en karl där hemma som är svår att hitta på en bra julklapp till, ta med dom till deras favoritöl-bryggeri! Eller en ölresa till danmark kanske?
En såndär mysig dagstripp tillsammans gör jättemycket!

Nu är min tvätt klar tror jag.
Ha en trevlig kväll, eller ja, det är ju natt hemma hos er haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0