Tog mig själv i kragen



Har nu registrerat mig i en kvällskurs som kommer att vara varje onsdag från och med 6 jan och 9 veckor framöver mellan 19-21 här i Redondo beach. Det finns ett ställe som heter South bay adult school som har kvällskurser i olika saker. Denna kurs är om amerikansk medborgarskap, typ. Typ, sånt som kan vara bra att veta om USA helt enkelt. Titta här --> http://www.adultedreg.com/southbay/index.cfm?processtype=department&deptid=7321.
Ett extra plus för den kursen var att den bara kostar 20 dollar, eftersom resten står staten för.

Sedan så tog tog jag även en engångs-kvällskurs den 25 jan. Typ hur man lägger en bra make-up. Den valde jag mest för att slänga ut mig själv i sociala sammanhang här i Amerikatt. Ni anar nog inte hur nervöst och skrämmande sånt är. http://www.adultedreg.com/southbay/index.cfm?processtype=department&deptid=1201#ac_116684


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0