tack!

För alla grattis på min födelsedag!
Och för allt fint jag fått! Nu dröjer det ett år till nästa gång..buhuu. Fast snart är ju julen här och den är mycket mysigare än födelsedagar!
Fortfarande svårt att fatta att det är julmånad här dock. Palmer, stränder och solsken? Njae. Däremot är jag överlycklig att det bara är 12 grader ute, speciellt om kvällarna! Äntligen kan jag gå och mysa i stor stickad tröja och jeans! 
Förra året körde jag på chailatte på Starbucks för att komma i "julstämning", det kommer jag nog köra på i år med, däremot såg jag att de har pepparkakslatte nu, mååste testa! Allt som har med jul att göra här i soliga kalifonien måste jag testa, vill så gärna komma i julstämning!

Som sagt, TACK för uppvaktningen och TACK för "Grattisarna"!


Blev utbjuden av Brandons familj på restaurang. Det är ett ställe som heter Kincaids på piren som har Happy hour varje dag. Då kostar drinkar 4 dollar och det är halva priset på alla förrätter. Så jag körde på Mojitodrinkar och så brassade vi på med nästan alla förrätter på menyn. Så himla gott och lyxigt att de kommer in med massa olika tallriker med plockmat hela kvällen :)
Efter det gick jag och Brandon till puben Najas som också ligger på piren, där tog vi en öl men sen vart jag så trött tidigt och gick hem och sov, hade ju faktiskt jobbat 6 dagar på raken, dvs gått upp 6 på morgon varje dag, så det tog visst på mina krafter. Och det är INTE för att jag är gammal!

Kolla vad gulligt!


Brandon hade målat en liten tavla till mig när jag kom hem ifrån
jobbet på min födelsedag. Det var väl sött?

 
En adventskalender hör till att få!   Fick en stoor bukett rosor av Brandons familj bl.a.

Fick lite annat också såklart, men min kamera är ute på vift just nu (Brandons mamma ville låna den för små tvillingarna har födelsedagskalas i parken idag och behövde en kamera. Jag är dock lite orolig, min systemkamera är ju min lilla baby....)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0