Sång efterlyses!


Åh visst är det irriterande när man hör en sång i en affär och verkligen gillar den men att man glömmer bort att fråga vad det är för cd de spelar och så kommer man hem och fortfarande tänker på den där sången i affären och så tror man att äsch, det blir lätt att hitta, jag minns ju en mening från sången, det är bara att googla, ni vet?
Jag hörde en sång på Forever21 i tisdags och jag kan verkligen inte hitta den på internet. Och självklart minns jag bara en jättekort liten mening i sången. Typ" Going from Stockholm to Oslo" och så handlar det lite om julen och så. Tror det var både tjej och kille som sjöng och så var det ett härligt beat on den. OM ni vet vilken jag pratar om, snääälllla snällla snällla, berätta!

Puss och Kram :)

Kommentarer
Postat av: Liv

kan det vara den här? http://www.chairkickers.com/discography/christmas.html#

2009-12-18 @ 16:42:30
URL: http://livleverlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0