Nya tider


Ändring i schemat. Fick precis höra att jag ska jobba 3-11 imorgon. Och så ska jag även få ett nytt schema då med. Det lutar åt att få cirka 2-3 morgonskift och 2 kvällsskift, inte helt fel faktiskt för just nu jobbar Brandon för det mesta kväll han med. Sen så har jag väl aldrig haft något emot sovmorgonar egentligen...
Jappjapp. Slutar om 25 minuer, yay! Har ett enormt shoppingsug just nu. Speciellt efter några snygga skor. Jag har typ inga skor. Använder mina joggingskor varje dag och det passar ju inte riktigt in om jag vill klä upp mig nåndag. Får se vart jag hamnar efter jobbet :)

Hej så länge!


Idag är det soligt väder fast ganska så blåsigt.
(Bilden är ifrån jan08 en dag i Palos verdes).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0