Katten också!

(min syrra skrev att hon ville se kattrubriker istället för pistol så denna är för Dig)

Vår ugn blir inte fixad idag. Brandon var tvungen att åka in och jobba så han sa att de fick komma på måndag istället. Jäklar, hur ska jag nu baka lusseKATTER (ha ha, förlåt, den var för lätt)??? Som straff sa jag till Brandon att efter jobbet imorgon måste han ta mig till IKEA bara för det. Han tvekade först men sen så bredde jag på allt vad jag hade med alla svenska traditioner om Lucia och lussekatter och att jag skulle MISSA detta går ju bara inte, så ja, IKEA imorgon helt enkelt (ska ju erkänna också att jag har en kupong som gäller endast imorgon, det är en köttebulletallrik för 1 dollar, den vill man ju inte missa :p). Tror även att jag såg en skylt att det skulle vara luciaframträdande på ikea imorgon också, men det är väl på morgonen och då är jag på jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0