Jag vill ha lugn och ro!

Härlig start på min födelsedag.
Det pågår action på jobbet just nu. En polisagent kom hit idag för att kolla upp några människor här på motellet.
Just nu precis utanför mitt fönster här i lobbyn är det polisagenter med skyddsvästar som arresterar och bråkar med några som tydligen är inblandade i trafficing inom droger och sånt. De skriker och har sig och jag är redo att ducka om de drar vapen vilket jag såklart hoppas de inte gör polisagenterna verkar hemskt arga men har nog läget under kontroll...Hipp hipp hurra på min födelsedag idag!

Kommentarer
Postat av: Annie Olsson

Grattis!!! Och nu vet du att jag läser din blogg. :)

2009-12-01 @ 22:36:48
Postat av: svar till Annie

Tack och Åh vad roligt att du läser min lilla blogg:)

2009-12-01 @ 22:41:04
URL: http://bigtown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0