christmas eve

På kvällen den 24:e åkte vi till Brandons mormor och morfar, vi kom dit runt halv tio. Vi åt hans mormors mexikanska kyckling med bönsalsa och rödlöksalsa i ett jättegott bröd, dock inget som gav mig julkänsla haha, men gott var det.
Sedan hängde vi mest, pratade. Gullade med alla små bebisar som kommit till under året. Sedan vid elvatiden öppnade vi julklappar. Runt midnatt åkte vi hem. Jag och Brandon tuppade av direkt när vi kom hem, för 3 på natten sen vaknar jag och kommer på att jag glömde ta ut mina linser, ja då fattar ni väl att vi vart trötta.
Intensiv men mysig kväll.
 
Brandon och Arthur.                                               Joaquin fick en riddardräkt, nu är vi
                                                                            alla i fara...
 
Isabella och jag.                                                    Joel och Isabella.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0