Ändring av julklapp

Har kommit på att jag inte alls ska ge Brandon en dagstripp till ett ölbryggeri, poängen är ju att dricka öl och eftersom Brandon kör blir det ju hemskt dumt.
Så nu har jag andra planer. Håller på och beställer böckerna av Stieg Larsson: Män som hatar kvinnor och Flickan som lekte med elden som är översatta till engelska. Luftslottet som sprängdes verkar inte komma ut förräns i maj här i USA tyvärr.
Det känns iaf som en bra julklapp, tror och hoppas att han tycker böckerna är lika bra som jag tycker att dom är!
Sedan blir det väl lite annat småplock till honom. Ska verkligen tänka till, vill inte ge nåt bara för att liksom.

Nu har jag precis ätit min lunchlåda på jobbet, eller ja, lådan är kvar men inte lunchen, jag åt alltså lunchen som låg i lådan. Slutar om 2 timmar typ. Yay!
Hemmagjorde köttbullar hade jag minsann med mig, kändes jättelyxigt och svenskt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0