Tortyr

Idag har jag torterat mig själv.
Solen låg bakom molnen idag så vi struntade i stranden och jag visade Jenny ett annat shoppingcenter.
Först gick vi in på Urban Outfitters, där började tortyren...
Jag gick runt där, kände på allt fint som jag inte kunde köpa. Kom till rea-avdelningen. Hur bra priser som helst för vissa saker/kläder. Kunde inte köpa..
Min syrra kom ut ifrån affären med en shoppingkasse. Jag kom ut ifrån affären med ett papper för jobbsökande. De letade personal. Jag ska iaf fylla i det och ge det en chans. Jag hatar att inte ha ett papper än som säger att jag kan jobba lagligt. Men i oktober...hoppas hoppas!

Såg att HM ska öppna i det shoppingcentret i höst, så ska gå in på deras hemsida och fylla i om jobbansökan också.
Kul att det kommer finnas ett HM lite närmre än den i Santa Monica nu iaf , jag har haft lite Hm-abstinens sedan jag kom hit.

Dagen fortsatte, Jenny shoppade, jag torterades.

Nu är vi hemma. I vardagsrummet spelas death metal på högtsa volym och en bunt karlar sitter där och dricker öl.
Brandon har åkt till jobbet och jag och syrran "gömmer" oss i mitt rum. Min längtan efter egen lägenhet växer bara större och större...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0